Om jag hade 5-600kr över…

Åh. Vill ha, vill ha, vill jättemycket ha. Ungefär så.

Lite vänner har länkat till bilder på finfina halsband senaste dagarna, fina, men mest greyhound/whippet och lite annat som jag inte var så intresserad av. Men. Nu har det gjorts likadant halsband fast som saluki! Och ÅH vad jag vill ha. Ett fint silverhalsband kostar ungefär 540kr + frakt och ett i guld kostar ungefär 710kr + frakt. Jag önskar att jag hade råd att köpa så dyra saker till mig själv. Kanske främst ett silverhalsband.

Hemsidan där de underbara halsbanden finns?
http://www.etsy.com/shop/SiberianArtJewelry?ref=si_shop

Det finns inte bara vinthundar. Man kan hitta chow chow, basset hound, weimaraner, grand danois, bischon frisé…

2 Responses to Om jag hade 5-600kr över…

  1. Jenny says:

    Oj så vackra!!

Lämna en kommentar