Ett foto i timmen!

Så var det EFIT-dag igen. Ett foto i timmen.

Det här är en ganska vanlig söndag för mig och fröken W som det ser ut nu. Som vanligt står klockslaget på varje bild så att det blir lite lättare att hänga med.
Klockan 8 hade Wahidah precis ätit frukost och somnat om.

Sedan var det dags för ”morgon-övningen” med bakbenen som hjälper knäna att bli bättre. Jag kan dock inte använda båda händerna och fotografera samtidigt, därför blir det ingen mer spännande bild än såhär.

Klockan 10 bokade jag tid i tvättstugan.

En timme senare tyckte Wahidah att det där med städdag var ett otroligt tråkigt påhitt.

Ungefär klockan 12 hade jag tokigt ont i benet, vilade på sängen och blev utstirrad av en ännu mer uttråkad saluki…

Klockan 13 gav vi oss ut, på väg mot skogen!

Sedan var vi i skogen! Tjohoo!

När vi kommit hem och stretchat blev det lunchdags.

En timme senare var det dags för mig att äta lunch.

Klockan 17 gick vi hem till morsan.

Jag handlade mat.

Wahidah sov på soffan någon timme.

När klockan var ungefär 21 så blev det en liten promenad hemåt igen.

Väl hemma igen kom jag på att Wahidah skulle få sin fiskolja också. Eftersom ingen mat var tinad så fick hon några små torrfoderkulor. Det slank ner det med.

Resten av kvällen spenderas vid datorn. Jag fixar bilder, dricker te och tittar då och då på min fina lilla saluki som sover på sängen.

3 Responses to Ett foto i timmen!

  1. Jobus says:

    Roligt påhitt 😀 Och det märks att hunden är en stor del av dagarna! ❤
    Ha det! /Jobus

  2. Janicke says:

    Roligt att följa din dag. Fin vovve du har.

  3. Ariella says:

    Hej!
    Kikar in på din efitdag

Lämna en kommentar