Tänka positivt.

Det är tonvis med snö i skogen och Wahidah är fortfarande inte helt bra, såklart. Nu ska vi hitta positiva saker ändå.

*Strechingen går jättebra.
*Idag stödde Wahidah ordentligt på bakbenet när vi gick till morsan.
*När Wahidah skakade på sig så hade hon alla tassar i marken. När hon inte belastar vänster bak så flyger det iväg när hon skakar på sig.
*SMHI påstår att det är slut på minusgrader.
* På stora fotbollsplanen där vi brukar träna rallylydnad har det snabbt gått från tre ton snö till snöfritt.
*Vi ska hitta på massor av roligheter både den här helgen och nästa helg.
*Jag har hittat en person som kan sälja billig(!) hundmat till mig.
*De har sopat bort gruset på nästan alla vägarna.

Men åh vad jag vill ha en till hund. Åh vad jag vill träna något kul och ha sommar. Åh vad jag vill tävla(!) och åh vad jag vill ha jättemycket sommar. Just nu känns det riktigt lockande med en miljard plusgrader, strålande sol och behov av ett ton solskyddskräm för att inte bränna sönder sig. Wahidah håller garanterat med. Hon älskar sol.