Busfilm

När hon kom till mig så förstod hon verkligen inte alls det där med att ”busa med människa”. Försökte man brottas med henne på sängen så kastade hon sig iväg, försökte jag leka med Wahidah så blev hon sur på Wahidah och trodde att vi bråkade. Försökte jag leka med Aysu med leksaker så lekte hon för sig själv, försökte jag leka utan leksaker så försökte hon få igång Wahidah… Ni fattar.

Ikväll såg det ut såhär, och ja, vi busar tillsammans nästan varje kväll nu på olika sätt.
Älskade lilla hund!

4 Responses to Busfilm

  1. jennysnuzie says:

    Vilken stil hon har med öronen, särskilt högerörat är lite i oordning titt som tätt. 😆 Det är så roligt att lära hundar leka, att se hur de funderar på om man kan göra på samma sätt som med en hund eller hur det ska gå till. Fina Aysu!

    • Ninni says:

      Haha, ja de där öronen flyger lite hejvilt mest hela tiden 😀 Idag lekte vi lite i sängen med en leksak. Då kom Wahidah och ville vara med, så plötsligt låg jag och brottades med två salukis samtidigt och ändå fokuserade Aysu bara på mig och leksaken 😀 Det var märkligt att se.

  2. Sofia says:

    Kul när dom leker 🙂 Vi har fått träna vår lilla nykomlig att vara försiktig med tänderna. Han bet rätt hårt i början troligtvis för att hans förra familj varit hårdhänta men idag leker han väldigt bra och mjukt.

Lämna en kommentar